Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" informacja"
20 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Garstka M. Dostęp do informacji finansowej w następstwie zmian wielkości przedsiębiorstw spowodowanych kryzysem COVID-19 pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Mazurkiewicz K. CORE & MORE – THE CONCEPT OF INTELLIGENT REPORTING FOR CORPORATE INFORMATION pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Goryńska-Goldmann E. Geneza i pojęcie żywności lokalnej w powiązaniu z ideą zrównoważonejkonsumpcji pdf
5. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Kozera-Kowalska M., Nowotarska A. Infrastruktura edukacyjna jako baza kształtowania kapitału ludzkiego w województwie wielkopolskim pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Grębowiec M. Rola współczesnych innowacji sektora owoców i warzyw w procesie postrzegania i podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Adamowicz M., Adamowicz T., Miklaszewska W. Światowy kryzys finansowy i działania naprawcze wobec gospodarki polskiej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Jaska E. Znaczenie komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Gębski J., Kosicka-Gębska M., Kwiecińska K. Ocena informacji zawartych na etykiecie pakowanej wieprzowiny pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Kosieradzki M. Informacja źródłem przewag konkurencyjnych w turystyce pdf
12. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Jaworski J., Kondraszuk T., Sokołowska K. Stan i kierunki wykorzystania oprogramowania komputerowego w gospodarstwach wiejskich – wyniki badań pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Cieszyńska K., Gutkowska K., Wierzbicki J., Żakowska-Biemans S. Oczekiwania polskich konsumentów dotyczące informacji zamieszczanych na opakowaniu mięsa wołowego pdf
14. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2014
Boratyńska K., Ilchak O. Rachunkowość oraz kontrola gruntów rolnych w warunkach rozwoju innowacyjnego pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Parzonko A. Funkcje edukacyjno-informacyjne instytucji doradczych w kształtowaniu rozwoju regionalnego pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Gąsior M. Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Olak A. Kapitał intelektualny i wiedza jako czynniki nowoczesnego zarządzania finansami – studium przypadku pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2010
Mieczkowska M., Panfil-Kuncewicz H., Staniewska K., Staniewski B. Znakowanie żywności przyjazne konsumentom na przykładzie płynnych przetworów przemysłu owocowo-warzywnego pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2008
Chorób R. Determinanty i perspektywy rozwoju procesów integracyjnych rolnictwa z przemysłem spożywczym na przykładzie Podkarpacia pdf